26 82 39 18

Trænger du til en grundig gennemgang af din forretning og dit salg?

Mister du ordrer i dag?

Er salgstallene faldet?

Klager personalet over, at de har svært ved at sælge det, de skal?

Og undrer du dig over, at de kunder, der går tilfredse ud af din forretning også tit handler hos dine konkurrenter i stedet for at samle flere af deres køb hos dig, eller at mange kunder kun handler hos jer én gang.

Det kan skyldes, at du eller dit personale ikke er nok opmærksomme på, hvad kunden ikke siger, og alle de andre detaljer, der påvirker kundernes lyst til at købe.

Det kan være alt fra lydniveauet fra radioen, til hvad der står på disken, og hvordan facaden ser ud. Alt det, du måske ikke når at give den rette opmærksomhed.

Vil du gerne have en grundig gennemgang af din forretning og friske øjne på de detaljer, der hæmmer dit salg og mersalg i dag? Så lad mig hjælpe dig.

Jeg hedder Anette Bornemann og er indehaver af byBornemann. Et rådgivningsfirma, hvor jeg hjælper mine kunder med at sælge mere med fokus på at justere detaljerne, så kunderne får lyst til at købe mere.

Min baggrund er mere end 20 års erfaring med salg hos blandt andre Nomeco A/S og Raunsborg Nordic. Her besøgte jeg vores forhandlere og hjalp personalet med at sælge mere ved at spørge ind til kundens behov og have det rette produktkendskab. Samarbejdede blandt andet med Matas, Magasin, Helsam og Helsekost og underviste Mataseleverne på Handelsfagskolen i Skåde.

Med al den erfaring gennemgår jeg din forretning 360⁰, hvor jeg trin for trin gennemgår detaljerne i butikken og hjælper dig med at planlægge, hvor du får mest ud at af sætte ind.

Du slutter med en rapport, hvor jeg viser dine forbedringspunkter med både billeder og tekst. Sammen planlægger vi, hvornår de forskellige opgaver skal udføres og skriver datoerne ind i rapporten, så det er overskueligt for dig at skabe fundamentet for en mere gedigen og langtidsholdbar virksomhed med gunstige salgstal.

Forløbet består af 4 møder:

N

Møde 1:

Vi bliver enige om, hvilket konkret mål du vil opnå. Det kan eksempelvis være, at du og dit personale bliver bedre til at

  • tage imod kunden, når han kommer ind i forretningen
  • tilkendegive at I har mødt kunden før, når han kommer tilbage
  • lave mersalg
  • gøre kunden tryg

Varighed: 1 time

N

Møde 2:

Mødet holdes så hurtigt, som det kan lade sig gøre efter møde 1.

Vi gennemgår hele forretningen sammen, og jeg udfylder et skema med de fokuspunkter, der er relevante for forretninger.

Fokuspunkterne er:

  • Hvad ser kunden, før han kommer ind:
    • Indgang
    • Facade
    • Vinduer
    • Skilte
  • Hvad møder kunden indenfor:
    • Indretning
    • Inventar
    • Belysning
    • Skilte
    • Priser
    • Baggrundsmusik
    • Kundetoilet
  • Service
    • Mersalg
    • Indpakning
    • Opfordring til at komme tilbage
  • Markedsføring:
    • Supplerer hjemmesiden og sociale medier jeres gode service?

Vi gennemgår hele din forretning, og jeg spørger ind til, hvad du ser. For når jeg spørger, kan du som regel sagtens se, hvad du kan forbedre. Derfor træner du også dit øje til at se detaljerne fremover.

Undervejs tager jeg billeder med henblik på at skrive en rapport til dig.

Nogle af de ting, der skal ændres, vil du kunne løse med det samme. De øvrige skrives ind i rapporten.

Varighed: 1½ time

N

Møde 3:

Møde 3 holdes cirka 14 dage efter møde 2.

Dagen før mødet sender jeg min rapport til dig, så du kan læse den igennem og være forberedt, når jeg kommer.

Vi gennemgår rapporten og prioriterer, hvad der skal ændres nu og sætter dato på øvrige opgaver. Nogle opgaver kommer på listen over opgaver, der måske skal løses om et år eller mere.

Har du brug for anbefalinger af stabile leverandører eller håndværkere, kan jeg give dig en liste med navne.

Varighed: 1 time

N

Møde 4:

Møde 4 holdes senest 3 måneder efter møde 3.

Vi gennemgår, om du har fået lavet de ændringer vi har aftalt, og om der er noget, du har brug for hjælp til.

Vi ser også på, om du har nået det mål du satte indledningsvis, eller om noget skal justeres.

Varighed: 1 time

Sådan kommer du i gang med 360⁰ gennemgang

Du er meget velkommen til at ringe til mig på 26 82 39 18 eller sende en mail. Så kan du høre mere om forløbet, og vi kan aftale et indledende kaffemøde.

Hvis du gerne vil booke mig til at gennemgå din forretning med mig, vil der ske følgende:

1. Du får en faktura

2. Når fakturaen er betalt, booker vi en tid til det første møde. Hvis du gerne vil booke alle 4 møder på en gang, kan du også gøre det. Vi kan også booke møderne løbende

3. Hvis du har brug for yderligere support eller rådgivning efter de 4 møder, anbefaler jeg en klippekortsløsning

Prisen er 13.000 kroner eks. moms

Med i prisen er transport på Nordsjælland. Transport til resten af Sjælland afregnes efter Statens kilometertakst, mens transport til resten af landet aftales separat.

HAR DU SPØRGSMÅL?